1. Kako mogu izvršiti narudžbu?
Naručivanje je jednostavno. Pregledajte našu kolekciju proizvoda, odaberite željene željene proizvode te ih dodajte u košaricu. Nakon toga, slijedite upute za plaćanje i ispunite potrebne informacije.
2. Koji su dostupni načini plaćanja?
Plaćanje pouzećem i karticom putem PayWay sustava. Plaćanje pouzećem je moguće samo ako je zemlja slanja Hrvatska. Također, moguće je plaćanje i po ponudi. U tom slučaju potrebno se javiti na mail webshop@crorec.hr i zatražiti ponudu, pri čemu nas trebate izvjestiti koji proizvod ili proizvode želite, ime i prezime te adresu.
3. Kako provjeriti status svoje narudžbe?
Nakon što završite narudžbu, primit ćete potvrdu putem e-maila. Što se tiče broja za praćenje narudžbe, obratite se telefonski ili mailom našim zaposlenicima. U vrlo kratkom roku će vam odgovoriti na upit.
5. Koliko traje dostava?
Vrijeme dostave može varirati ovisno o lokaciji. Uglavnom, dostava unutar Hrvatske traje 2-5 radnih dana, dok međunarodne dostave mogu potrajati nešto duže, od 7 do 20 radnih dana.
6. Mogu li izmijeniti ili otkazati svoju narudžbu nakon što je potvrđena?
Nakon potvrde narudžbe, teško je izmijeniti ili otkazati narudžbu. Molimo vas da pažljivo pregledate svoju narudžbu prije potvrde. No, ukoliko kreirate narudžbu te se za nekoliko minuta predomislite, odmah nam javite na mail i vaša će narudžba biti izmijenjena ili otkazana.
7. Mogu li vratiti proizvod?
Jednostrani raskid ugovora moguć je u roku 30 dana od dana primitka pošiljke, bez navođenja razloga. Radi se o nekoliko jednostavnih koraka, a ispunjavanje Obrasca za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu i pakiranje proizvoda u kutiju uz navedeni ugovor prvi su u nizu tih koraka. Uvjet raskida navedenog ugovora je da kupljena roba nije korištena, dakle mora biti u originalnom pakiranju.
Iznos poštarine ne vraćamo, no ukoliko se radi o proizvodima s greškom, tada vraćamo i iznos poštarine (više u odjeljku “Reklamacije”). Nakon što ispunite obrazac za raskid ugovora, isti nam dostavite putem e-mail adrese webshop@crorec.hr ili poštom na CROATIA RECORDS d.d., Makarska 3,10040 Zagreb, zajedno s proizvodom/ima (troškove povrata robe snosi kupac). Nakon toga ćemo Vas kontaktirati i dogovoriti detalje povrata. Povrat novca izvršavamo uplatom na račun, bilo da ste ranije platili pouzećem (u ovom slučaju zatražit ćemo Vas podatke za uplatu) ili putem PayWay sustava, i to isključivo nakon primitka vraćene robe.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu preuzmite OVDJE.
8. Imate li darovne kartice?
Nažalost, za sada ne, ali razmatramo mogućnost za uvođenjem darovnih kartica.
9. Kako se vrši pakiranje proizvoda radi sprječavanja oštećenja tijekom dostave?
Svi naši proizvodi pažljivo se pakiraju kako bi se spriječila oštećenja tijekom dostave. Koristimo kvalitetne materijale kako bismo osigurali da proizvodi stignu do vas u savršenom stanju.
10. Imate li popuste ili posebne ponude?
Da, redovito nudimo popuste i posebne ponude. Pratite našu web stranicu ili se prijavite na naš newsletter kako biste bili informirani o najnovijim ponudama.
11. Što ako primim oštećen proizvod?
Žao nam je ako primite oštećen proizvod. Molimo vas da nas odmah obavijestite putem maila webshop@crorec.hr, priložite fotografije oštećenja i opis problema. Naš tim će vas kontaktirati kako bismo riješili situaciju i osigurali da dobijete neoštećenu zamjenu ili povrat novca.
12. Kako se određuju troškovi dostave?
Za Hrvatsku je trošak dostave fiksan, a iznosi 3,32 euro. No, kada je riječ o međunarodnoj dostavi, troškovi dostave ovise o količini proizvoda u narudžbi i odredištu. Prilikom postavljanja narudžbe, sustav će automatski izračunati troškove dostave.
13. Kako mogu kontaktirati korisničku podršku?
Naša korisnička podrška dostupna je putem e-maila na webshop@crorec.hr ili putem telefonskog broja 01/2900 831. Očekujte odgovor u najkraćem mogućem roku.
14. Imate li ograničenja glede međunarodnih narudžbi?
U većini slučajeva šaljemo proizvode u cijeli svijet. Molimo vas da provjerite dostupnost dostave u vašu zemlju tijekom postupka narudžbe. Također, mogu se primjenjivati carinske pristojbe koje nisu uključene u cijenu proizvoda ili dostave.
15. Imate li mogućnost rezervacije limitiranih izdanja?
Da, omogućujemo ekskluzivnu mogućnost rezervacije limitiranih izdanja putem sustava pretprodaje koja bude objavljena na našem webshopu. Time osiguravamo našim kupcima pristup izdanjima prije službenog lansiranja na tržište.
16. Kako mogu biti obaviješten/a o novim izdanjima i promocijama?
Ako želite biti prvi informirani o našim novim izdanjima, posebnim ponudama i promocijama, preporučujemo da se prijavite na naš newsletter. Jednostavno unesite svoju e-mail adresu na našoj web stranici i primate redovite obavijesti o svim aktualnostima.